Μίνι Πρόγραμμα για Δυνατά Πόδια

Μην ξεχνάτε να ακουλουθείτε ένα mini πρόγραμμα που θα σας κρατήσει σε φόρμα όπου και αν βρίσκεστε!

Η ομάδα του ZENME σας προτείνει τις παρακάτω ασκήσεις για Δυνατά Πόδια

Δυνατά πόδια

ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΑΠΑΓΩΓΩΝ

Ευθυγραμμίστε πλαγίως το σώμα σας στην άκρη του στρώματος.

Λυγίστε τα πόδια σας 90 μοίρες.

Εισπνεύστε και εκπνεύστε ανοίγοντας το γόνατο που βρίσκεται από πάνω.

Οι φτέρνες σας πρέπει να βρίσκονται κολλημένες μεταξύ τους.

Επαναλάβετε για 15 φορές.

ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα χέρια δίπλα στην λεκάνη σας, στραμμένα προς το έδαφος.

Λυγίστε τα πόδια σας στο άνοιγμα της λεκάνης.

Ανασηκώστε την σπονδυλική σας στήλη από το έδαφος τόσο όσο να να διατηρείτε τους ώμους σταθερούς,

το στέρνο “ανοιχτό” και τον λαιμό σας χαλαρό.

Ανασηκώστε το δεξί πόδι κάθετα (point), στην συνέχεια χωρίς παύση κατεβάστε το στην ίδια ευθεία με το γόνατο του σταθερού ποδιού (point), και επαναφέρετε το πόδι στην αρχική θέση (flex).

Επαναλάβετε για 15 φορές.

ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΔΙΚΕΦΑΛΩΝ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΩΝ

Ξαπλώστε μπρούμυτα. Λυγίστε τα γόνοτα σας φέρνοντας τα στη θέση “βάτραχο”.

 Εισπνεύστε και εκπνεύσετε σηκώνοντας τα γόνατα σας στον αέρα.

Επαναλάβετε για 15 φορές.

Παραμείνετε στην θέση “βάτραχο” με τα γόνατα ελαφρώς σηκωμένα από το έδαφος.

Πιέστε τις φτέρνες για 15 φορές.

ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ ΤΕΤΡΑΚΕΦΑΛΩΝ

Από την όρθια θέση κάνετε ένα μεγάλο βήμα μπροστά λυγίζοντας το μπροστινό πόδι 90 μοίρες.

Προσοχή! Το γόνατο πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο ύψος με το πέλμα σας ενώ το πόδι που βρίσκεται από πίσω πρέπει να είναι σχεδόν παράλληλο με το έδαφος.

Επανέρχεστε σε όρθια θέση.

Μπορείτε να κάνετε 20 επαναλήψεις συνολικά και για τα δύο πόδια.

Μετά από κάθε άσκηση αφιερώστε λίγο χρόνο κάνοντας stretching τεντώνοντας

κάθε μυϊκή ομάδα που έχετε ”δουλέψει”.

Leave a Reply

Your email address will not be published.